The Rotary Club of Barcelona is pleased to announce an agreement with Barcelona Naval Events for the distribution of the Rotary Solidarity Cava Champagne END POLIO NOW during the 2024 America’s Cup in Barcelona. This agreement will allow the two official tourist vessels within the regatta to offer our Rotary solidarity cava, donating €1.5 from each bottle sold to the Rotary Foundation. This contribution will enable the vaccination of 9 children for the eradication of polio, a project that Rotary has been working on since 1979.

During the 2024 America’s Cup, you can enjoy this event from two official vessels of the organization. One of them is the ECOSLIM, the largest ecological passenger catamaran in Europe. This catamaran is powered by electric energy, partially supplied by renewable energy sources, marking a significant step towards greater ecological sustainability.

If you come to Barcelona to enjoy the America’s Cup and would like to embark on one of the Rotary boats included in the group of passenger vessels of the organization, do not hesitate to contact us. We want you to feel at home.

Thank you very much,
Rotary Club of Barcelona
Founded in 1922
comunicacion[@]rotaryclubbarcelona.org

El Rotary Club de Barcelona se complace en anunciar un acuerdo con Barcelona Naval Events para la distribución del Cava Solidario Rotario  END POLIO NOW durante la America´s 2024 en Barcelona. Este convenio permitirá que las dos embarcaciones turísticas oficiales que están dentro de la regata ofrezcan nuestro cava solidario rotario , destinando 1,5€ de cada botella vendida a la Fundación Rotaria. Esta contribución permitirá la vacunación de 9 niños para la erradicación de la polio, un proyecto en el que Rotary esta trabajando  desde 1979.

Durante la Copa América 2024, podrás disfrutar de este evento desde dos embarcaciones oficiales de la organización. Una de ellas es el ECOSLIM, el catamarán ecológico de pasajeros más grande de Europa. Este catamarán es propulsado por energía eléctrica, parcialmente alimentada por energías renovables, marcando un importante avance hacia una mayor sostenibilidad ecológica.

Si vienes a Barcelona a disfrutar de la Copa América y te gustaría embarcarte en uno de los barcos rotarios incluidos en el grupo de embarcaciones con pasajeros de la organización, no dudes en ponerte en contacto con nosotros. Queremos que te sientas como en casa.

Muchas gracias Rotary Club de Barcelona

Fundado en 1922

comunicacion [@] rotaryclubbarcelona.org

El Rotary Club de Barcelona es complau a anunciar un acord amb Barcelona Naval Events per a la distribució del Cava Solidari Rotari END POLIO NOW durant la Copa Amèrica 2024 a Barcelona. Aquest conveni permetrà que les dues embarcacions turístiques oficials que estan dins de la regata ofereixin el nostre cava solidari rotari, destinant 1,5€ de cada ampolla venuda a la Fundació Rotària. Aquesta contribució permetrà la vacunació de 9 nens per a l’eradicació de la pòlio, un projecte en el qual Rotary ha treballat des de 1979.

Durant la Copa Amèrica 2024, podràs gaudir d’aquest esdeveniment des de dues embarcacions oficials de l’organització. Una d’elles és l’ECOSLIM, el catamarà ecològic de passatgers més gran d’Europa. Aquest catamarà és propulsat per energia elèctrica, parcialment alimentada per fonts d’energia renovable, marcant un important avanç cap a una major sostenibilitat ecològica.

Si véns a Barcelona a gaudir de la Copa Amèrica i t’agradaria embarcar-te en un dels vaixells rotaris inclosos en el grup d’embarcacions amb passatgers de l’organització, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres. Volem que et sentis com a casa.

Moltes gràcies,
Rotary Club de Barcelona